Previous Entry Share Next Entry
НАШ СОЦІАЛІЗМ
combat
z_for_zentropa
Cтаття написана в 1994 році одним з ідеологів Combat-18

Тут поговоримо про використання терміну «соціалізм» в позначенні нашого світогляду, національного cоціалізму.

Найперше, що я хочу вам пояснити, це те, що існує безліч різних видів соціалізму. Ймовірно, ви найкраще знайомі з різновидом, відомого під назвою комунізм, чия концепція була вперше сформульована в середині 19-го століття євреєм Карлом Марксом, але також є й кілька інших форм. Існує м'який соціально-демократичний варіант, який багато-хто називає лібералізмом. Принципи лібералізму ті ж самі, по суті, ліберали - це марксисти, яким не вистачає внутрішньої сили власних переконань. Ліберали - це вихолощені марксисти.

Крім того, ми знаємо про всі ці різні дивні ультра-ліві версії марксизму, що практикуються або практикувалися в Північній Кореї, комуністичному Китаї, Венесуеллі і в інших країнах. Більшість так званих соціалістичних філософій фактично є тією чи іншою міроб різновидом марксизму. І це є тим вихідним аспектом, в якому національний соціалізм відрізняється від всіх інших, тому що наш соціалізм виникає не з писанини єврея Маркса, а з характеру нашої арійської раси.

Марксистський соціалізм або комунізм є, по своїй суті, зворотною стороною монети капіталізму. Як і капіталізм, марксизм розглядає людину економічною одиницею виробництва і споживання, малою частиною великої машини, її шестерінкою, яка повинна бути нагодована, змащена і технічно обслужена, а потім, з часом, коли вона стане не в змозі виконувати призначену їй роль, повинна бути викинута геть.

Наша боротьба в більшій своїй частині є боротьбою духовності та ідеалізму проти матеріалізму, і ті дві сили, що визначили історію і форму двадцятого і в значній мірі продовжують контролювати нашу долю і сьогодні - комунізм і капіталізм - вони обидві є глибоко матеріалістичними філософіями. Саме в цьому національний соціалізм принципово відрізняється від них; національний соціалізм орієнтується на Людину, тоді як комунізм і капіталізм на речі.

У будь-якому разі, повертаючись до центральної теми, наш соціалізм - грунтується не на матеріалізмі і не на економіці. Він заснований на майже забутій сьогодні концепції соціального обов'язку, на ідеї, що жодна людина не є островом, і що разом з правами і привілеями, кожен з нас має обов'язки перед нашими суспільствами і перед культурою та народом, в якому ми з'явилися на світ. Ця ідея раніше була настільки загальноприйнятою, що ніхто не намагався її оскаржити, тепер же вона фактично зникла з нашого національного життя. Наш соціалізм вчить, що в житті є більш важливі речі, ніж шалена гонитва за маленькими зеленими папірцями і тимчасовими гарантіями і задоволеннями, які вони можуть принести. Наш соціалізм - це соціалізм людини, яка не просто сидить, спостерігаючи як горить будинок сусіда, а допомагає гасити пожежу.

Ми сьогодні знаходимося в такій жахливій ситуації значною мірою від того, що ми вирішили, що кожен з нас здатний жити сам по собі, окремо, без оглядки на оточуючих. Білі люди добровільно вирішили відкинути свою расову та культурну суть, бо це заважало заробляти гроші. В результаті ми стали в точності такими, як капіталістична система бажає нас бачити, економічними одиницями виробництва та споживання, і нічим більше. Але ми не народилися в цей світ безликими, безрасовими, ​​безкультурним істотами, придатними лише для роботи і шопінгу в супермаркетах. Раса і духовність знаходяться в наших генах, і ці якості самі по собі є формою соціалізму, тому що вони формують зв'язок між усіма людьми арійської раси. Наш соціалізм - це перш за все почуття спільноти, якою завжди славилися люди в здорових арійських суспільствах.

По-друге, існує важлива відмінність між великим урядом (державою) за визначенням лібералів і червоних соціалістів, тобто тим, що ми сьогодні маємо в цій країні, і відповідальним урядом. Хоча ми, національні соціалісти, не віримо в державу-няньку від колиски до труни і підтримуюэмо вільне підприємництво, ми розуміємо необхідність у великому уряді і віримо в те, що держава має певні моральні та економічні зобов'язання перед її громадянами.

Уникайте так званого лібертаріанства, який представляє з себе моральне прикриття для найгіршою різновиду нічим не обмеженого, розбійницького монополістичного капіталізму в стилі 19-го століття. Лібертаріанці вважають, що держава повинна бути як можна слабшою, майже неіснуючою, і через це дехто називає їх анархістами, що далеко не так. Вони - капіталісти. Я думаю, що більшість лібертаріанців мають дуже ясне розуміння того, що трапиться, якщо держава раптово сильно ослабне або зникне. В такому випадку ми не отримаємо свободи, ми отримаємо великі мультинаціональні корпорації, які миттєво заповнять вакуум влади. Тому лібертаріанські ідеї про те, що держава - це завжди погано, повинні бути відправлені на зметище. Якість держави цілком і повністю залежить від тих, хто її контролює і для яких цілей використовується її адміністративний апарат.

В арійському суспільстві держава має обов'язки перед арійським народом, що значно важливіше, ніж просто підтримка армії і поштової служби. Держава зобов'язана гарантувати право кожного на працю, право людини заробляти на життя і забезпечувати достаток, безпеку і спокій для своєї родини. Більш того, держава повинна забезпечити існування робочих місць; має досить добре і компетентно керувати загальною економікою, для того щоб та була в змозі проводити робочі місця і достаток. Держава повинна гарантувати, щоб кожен громадянин отримував необхідне медичне обслуговування, незважаючи на можливу відсутність грошей. Держава зобов'язана забезпечити гідне і доступне житло для кожного зі своїх громадян. Держава зобов'язана гарантувати, що арійські діти живуть і ростуть в чистому і безпечному навколишньому середовищі. Держава зобов'язана забезпечити, що жоден арієць в старості не страждав від холоду, голоду або яких-небудь ще поневірянь.



У націонал-соціалістичній Німеччині, після революції 1933 року, жодна арійська дитина не страждала від голоду, жодна арійська сім'я не залишилася без даху над головою, і жоден німецький робітник не відчував страху безробіття уже через один рік після приходу до влади фюрера і НСДАП . Вся нація була наповнена такими програмами, як «зимова допомога» і повноцінними обідами для бідних двічі на тиждень, і так до тих пір, поки економіка не була відремонтована і вся Німеччина не була забезпечена роботою. Марксистські профспілки були скасовані і замість них був організований справжній Трудовий Фронт, який представляв інтереси всіх німецьких робітників, причому все це було організовано настільки успішно, що аж до 1945 року німецька промисловість була на повному ходу і виробляла амуніцію.

Подібні трудові подвиги не відбуваються незадоволеними або гнобленими робітниками. Ціла система соціальних служб була створена для підтримки німецької родини і, аж до 1945 року, вона працювала. Був створена Служба праці Рейху, яка будувала могутні автобани, які використовуються і до цих пір; було виконано осушення мільйонів акрів боліт і прибережних земель, що перетворило їх на родючі поля для забезпечення німців продуктами харчування. Медичне обслуговування та державні дитячі заклади були кращими в світі для того часу. Соціальні проблеми, такі як розлучення, алкоголізм, і гомосексуальність практично зникли. Це був справжній соціалізм у дії.

G.K.

?

Log in